سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زیورآلات و جواهرات

انگشتر نقره دخترانه طرح تک نگین برلیان اتمی RG-N223 از سری زیورآلات دخترانه می باشد که از فلز نقره عیار 925 ساخته شده است و بدون تغییر رنگ می باشد. این انگشتر به دلیل عاری از نیکل بودن با پوست های حساس سازگار است و بر روی پوست ایجاد حساسیت نمی کند. این انگشتر به صورت طرح تک نگین است و  از دو لاین تشکیل شده است که بر روی آن نگین های برلیان اتمی قرار گرفته اند که درخشندگی بالایی را دارا می باشند. همچنین نگین کاری این انگشتر به صورت باگت و بدون ریزش می باشد.

انگشتر نقره دخترانه طرح تک نگین برلیان اتمی RG-N223 به عنوان یک انگشتر ظریف دخترانه شناخته می شود که علاوه بر قیمت مناسب کیفیت و زیبایی منحصر به فردی نیز دارد. این انگشتر را می توان با انواع زیورآلات نقره مانندگردنبند نقره و دستبند نقره ست کرد و مورد استفاده قرار داد. این انگشتر می تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که به دنبال خرید انگشتر دخترانه شیک هستند. 

انگشتر نقره دخترانه طرح تک نگین برلیان اتمی RG-N223 جزو زیورآلات بادوم محسوب می شود و باید موقع استفاده و نگهداری از آن مواردی را مد نظر داشت تا آسیب نبیند و درخشندگی خود را از دست ندهد. افرادی که قصد خرید انگشتر نقره دخترانه طرح تک نگین برلیان اتمی RG-N223 می توانند برای تعیین سایز از آموزش تعیین سایز انگشتر استفاده نمایند.